V roce 2014 byla ukončena výroba nízkozdvižných zvedáků. Náhradní díly jsou nadále v prodeji a lze je poptávat viz. kontakty. Nízkozdvižný zvedák ZP-2 je určen ke zvedání osobních automobilů v pneuservisech. Zvedák je položen na podlaze a podle potřeby přikotven čtyřmi kotevními šrouby a je opatřen čtyřmi nájezdovými klíny, které umožňují najetí vozidla do rozvoru 3,5 m nad zvedák. Zvedání se provádí pomocí čtyř otočných ramen s posuvnými opěrkami. Opěrky se opírají o tuhou část podběhu vozidla, nejčastěji o koncové části prahů. Jsou dodávány tři druhy opěrek lišících se výškou. Pro zvedání se používá stlačeného vzduchu o max.tlaku 6 bar, který se přivádí do pryžového vlnovce Rubena. Zvedák je opatřen automatickým mechanickým pojištěním při zvedání a ve zvednuté poloze. Plnění vlnovce se ovládá nožním rozvaděčem. Po obou stranách zvedáku je přípojka stlačeného vzduchu pro pneunářadí.

|
|
Nízkozdvižný zapuštěný zvedák ZP-2 je určen ke zvedání osobních automobilů v pneuservisech. Tento zapuštěný zvedák je uložen do 130 mm hluboké šachtice a po obvodu rámu opatřen pryžovým lemem,aby se předešlo přiskřípnutí nohy mezi rám zvedáku a hranu šachtice. Tak jako zvedák ZP-2, tak i u tohoto typu se zvedání provádí pomocí čtyř otočných ramen s posuvnými opěrkami. Opěrky se opírají o tuhou část podběhu vozidla nejčastěji o koncové části prahů.Dodávají se tři druhy opěrek lišících se výškou. Pro zvedání se používá stlačeného vzduchu o max.tlaku 6 bar, který se přivádí do pryžového vlnovce Rubena. Zvedák je opatřen automatickým mechanickým pojištěním při zvedání a ve zvednuté poloze. Plnění vlnovce se ovládá ručním rozvaděčem umístěným na stěnu dílny v blízkosti zvedáku.

|
|
|
|
|